در مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیأت علمی (خواهر و برادر) منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد رفسنجان برگزار شد تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی یزد موفق به کسب مقام نائب قهرمانی در رده خواهران  و  مقام سومی برادران  گردید .

امید ستوده نیا مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مصاحبه با خبر نگار آنا گفت : این دوره از مسا بقات در دو گروه برادران و خواهران واحدهای منطقه 7 برگزار شد.

وی افزود : در مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیات علمی برادران تیم واحد یزد به سرپرستی محمد کلمبو و اعضای تیم دکتر مسعود کلامی ، دکتر یاسینی ، شهیار جلیلوند ، محمد حسن یاسینی و حمید رضا قانع عنوان سوم این مسابقات را کسب نمودند

همچنین در گروه خواهران اعضای تیم زهره رفیعی ، پروانه جاویدان ، سمانه قرائت گو و مرضیه جوهری به سرپرستی زهره رفیعی موفق به کسب نائب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

امید ستوده نیا ادامه داد : در پایان این مسابقات در گروه خواهران در مرحله تیمی ، تیم های کرمان ، یزد و رفسنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در گروه برادران تیم واحد میبد مقام اول ، واحد زرند مقام دوم و واحد یزد مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات را بدست آوردند .

وی خاطر نشان کرد : در پایان این دوره از مسابقات تنیس روی میز ویژه برادران و خواهران اعضای هیات علمی و کارکنان منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رییس واحد رفسنجان و مسئول اداره تربیت بدنی منطقه 7 به تیم های اول تا سوم هر دو گروه مدال و جوایزی اهدا گردید .
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا